agosto 22, 2011

FufuComic en Ideame

[ENG] So, I´ve spent my whole July and half my August stuck indoors, preparing this project for Ideame (wich is sort of a LatAm Kickstarter). 
Getting printing houses budgets, comparing them, choosing and organizing the rewards, shooting the video, preparing the press release, setting up FufuComic site, making the webcomics... 

I´d really like to make this project come true. But even if it can´t reach its 100%, I can say already that the balance would be positive. I mean, I´ve been entertaining the idea of making a webcomic for quite a while, and this gave me an excuse to start working on it!. And I will keep on doing so ^_^


[ESP] Me pasé todo Julio y medio Agosto encerrada, preparando éste proyecto para Ideame (que es una especie de Kickstarter para Latinoamérica). 
Consiguiendo presupuestos de imprentas y comparándolos, eligiendo y organizando las recompensas, filmando el video, preparando la gacetilla de prensa, armando el sitio de FufuComic, haciendo los webcomics... 

Y me encantaría poder hacer realidad éste proyecto.
Pero aunque no llegase al 100%, ya puedo decir que el balance fue positivo. Digo, hace rato que daba vueltas con la idea de hacer un webcomic, y ésto me dio una excusa para poner manos a la obra!. Cosa que voy a seguir haciendo ^_^

-------------


http://idea.me/proyecto/3/fufucomic

[ESP] “FufuComic” es un webcomic autobiográfico (y catártico) basado en hechos reales que actualizo semanalmente en http://www.fufucomic.com.ar/.

Hoy quiero darle vida a mi proyecto, al cual le dedico muchas horas y esfuerzo, a través de un libro recopilación de todas las historias publicadas hasta el momento y algunas que aún no están publicadas.

Éste será el primer tomo de 200 páginas con mis historias auto conclusivas, pero ¡también incluirá ilustraciones inéditas y algunos escritos y bocetos!
En principio, quiero producir 500 libros como primera tanda, y habrá dos versiones disponibles: una en inglés y otra en español, así hay para todos los gustos.

Me encantaría que puedas ayudarme y a cambio llevarte alguna de las recompensas que pensé especialmente para vos.
http://idea.me/proyecto/3/fufucomic

INVITÁ A TUS AMIGOS! LA DIFUSIÓN ES UNA GRAN AYUDA! ♥

¡Muchas gracias!
-----------

[ENG] “FufuComic” is an autobiographic (and cathartic) webcomic – based on true facts – that I’m currently updating every week on my website: http://www.fufucomic.com.ar/.

I spend lots of time and effort on my project and I feel it is time to bring it to life through a comic book which will contain all the comics posted to date as well as some comics still unpublished.

This will be the first 200 page comic book with my stand alone, one page episodes. And it will also include original illustrations as well as some texts and sketches!
For starters, I want to produce 500 books, and there will be two versions available: Spanish and English, so everyone is happy!

I would love it if you could help me out and getting in exchange a reward I´ve specially thought for you.
http://idea.me/proyecto/3/fufucomic

TELL YOUR FRIENDS! SPREADING THIS MESSAGE HELPS A LOT!
Thank you very much!

No hay comentarios:

Se ha producido un error en este gadget.
Se ha producido un error en este gadget.