septiembre 27, 2010

Blog Blog Revolutionnnnnnnnnn~~~!!

[ENG] English and Spanish versions this time, but don´t you get used to it!
I´m in need of a personal blog, in order to post a lot of stuff that goes through my mind, and just doesn´t fit anywhere!.
Everytime I open a space like this for myself, I end up making it all work-wise and formal. So this one will be my playground!

Of course there will be stuff related to my works... but here you´ll find even more. And about translations... I guess that I´ll just write them on the language I feel like on each post! Some will be in english, others in spanish!

All formal, bilingual, workwise stuffs over here --> Tumblr

Done!. After this post, laid-back mood. I need that! ♥
Kisu!

--------------
[ESP]
Inglés y Español ésta vuelta, pero no se me malacostumbren!

Necesito un blog personal para poner muchas cosas que se me cruzan por la cabeza, pero no encajan en ningún lado!.
Siempre que me armo un espacio así, lo termino formalizando!.

Así que éste me lo quedo para jugar! ♥

Obvio que va a haber cosas que tengan que ver con mis trabajos... pero la idea es no limitarme en cuanto a contenidos, ni estar cargando con las traducciones. Lo que salga en porteño, saldrá así, lo mismo para el gringo!.


El espacio formal, laboral, bilingüe, es por acá --> en
Tumblr

Listo!. Después de éste post, vendrán los descontracturados, que buena falta me hacen! ♥

Kisu!

No hay comentarios:

Se ha producido un error en este gadget.
Se ha producido un error en este gadget.