enero 07, 2008

UPDATE!!! [Jan 7th, 2008]

[ENG] Finally! My page is updated! ^_^ Sorry guys for making you wait so long! You can see the updates in the right part of this blog, under my chibi portrait. (The sections "info" and "shop+commissions" are still under construction, tough)
I´ve managed to make the flash gallery work (thanks a lot to my brother Juan Manuel for his help). My page looks neat now. And pretty *.*
In other news, I´m finally living from what I love to do: drawing. No more Photoshop retouches on boring subjects. Now is just concept art, chara designing... and all that kind of stuff that I enjoy a lot. And... It´s for videogamessss!! ^_^ I can´t upload those artworks here, but as soon as we have anything finished, I´ll post it here. Keep tuned!
I´m also making a lot of art lately, for myself. So you´ll not miss me, and I´ll try to update here more often (the new gallery simplified my life!)
And, yes, you´ll see a lot of Tengen Toppa Gurren Lagann fanart, since it blown my mind. No anime made me feel this way since Sailor Moon... and this time, the feeling is even stronger.

Thanks a lot for your patience and for keep on visiting me!
Much love!
Mako

---------
[ESP] Al fin! Mi página está actualizada! ^_^ Les pido disculpas por hacerlos esperar tanto!
Pueden ver las actualizaciones en la parte derecha de éste blog, bajo mi retrato chibi.
(Aunque las secciones "info" y "shop+commissions" siguen en construcción)
Pude hacer funcionar la galería en flash (muchísimas gracias a mi hermano Juan Manuel por su ayuda). Mi página ahora se ve prolija. Y bonita *.*
En otras novedades, finalmente estoy viviendo de lo que amo: dibujar. No más retoques photoshoperos de imágenes aburridas. Ahora sólo es arte conceptual, diseño de personajes... y todo ese tipo de cosas que realmente disfruto. Y... es para videogamessss!! ^_^ No puedo subir esos trabajos a mi página, pero en cuanto tengamos algo terminado, lo posteo acá. Manténganse sintonizados!
También estoy dibujando mucho últimamente, para mí. Así que no me van a extrañar, y también voy a tratar de actualizar más seguido (la nueva galería me simplificó la vida!)
Y, sí, van a ver un montón de fanart de Tengen Toppa Gurren Lagann, porque me voló la cabeza. No me siento así desde Sailor Moon... y ésta vez el sentimiento es aún más fuerte.

Muchas gracias por la paciencia y por seguir visitándome!
Much love!
Mako

No hay comentarios:

Se ha producido un error en este gadget.
Se ha producido un error en este gadget.